Zielona Szkoła w Trójmieście

TRÓJMIASTO – MALBORK……niezapomniane chwile!

1dzień.

W piękny, poniedziałkowy poranek ok. godz. 7:00 wyjechaliśmy do Gdańska.

Około 12:00 godziny dojechaliśmy na miejsce i rozpoczęliśmy zwiedzanie tego pięknego miasta. Na początek, przewodnik oprowadził nas po Starym Mieście, gdzie przeszliśmy od Bramy Złotej przez ulicę Długą, Długi Targ – Ratusz, Dwór Artusa. Podziwialiśmy również zjawiskową Fontannę Neptuna oraz Kościół Mariacki. Odbył się również rejs statkiem “Czarna Perła” na Westerplatte.

2 dzień.

Z samego rana przyjechaliśmy do Jastrzębiej Góry. Na początek, poszliśmy na długi spacer wąwozem Lisi Jar, no i oczywiście brzegiem morza. Około godziny 12:00 odwiedziliśmy pracownię bursztynu i dowiedzieliśmy się z czego powstają bursztyny i jak je rozpoznać . Następnie, przejechaliśmy na Hel, aby zobaczyć karmienie fok.

Resztę dnia spędziliśmy na plaży. Pogoda naprawdę nas rozpieszczała: słońce, letni wiatr, szum fal….

3dzień.

Dzień rozpoczęliśmy spacerem po molo w Sopocie. Następnie, zwiedzaliśmy Gdynię, gdzie mogliśmy podziwiać statki takie jak ,,Dar Młodzieży”, ,,Dar Pomorza” , oraz niszczyciel ORP ,,Błyskawica”. Ostatnim punktem programu było zwiedzanie Zamku Krzyżackiego w Malborku.

Pełni wrażeń i bogatsi o nowe doświadczenia wróciliśmy do Kun. Wszystko, co dobre tak szybko się kończy…ale już planujemy kolejny wyjazd w przyszłym roku!!!